Joulu joutui Willowmereen / Vähän misteliä ja vauvaihme

Joulu joutui Willowmereen

Sievä pieni Willowmere Chesiressä peittyy kimaltaviin lumihiutaleisiin, kun kylän lääkäriaseman sairaanhoitaja Anna Bartlett saa jouluyllätyksen ennen aikojaan. Komea tohtori Glenn Hamilton on palannut kaupunkiin!
Nähdessään Annan hoitavan rakkaudella veljensä lapsia, Glenn päättää ottaa selville, miksi Anna on luopunut omista perhetoiveistaan - ja miksi hän lähetti Glennin pois heidän tavatessaan viimeksi monta vuotta sitten...

Vähän misteliä ja vauvaihme

Skotlantilainen kätilö Ellen Nicholson on haltioissaan, kun välit unelmien tohtori Sean Jamiesonin kanssa kääntyvät ammattimaisista henkilökohtaisiksi! Sitten hänen maailmansa romahtaa, kun hän saa kuulla, että hänen odottamansa vauva saattaa vaarantaa hänen oman terveytensä. Mutta Seanin upeisiin silmiin katsoessaan Ellen päättää tavoitella jouluihmettä - yhdessä.

Toivon pisaroita / Lapseni tähden

Gordon, Abigail; Fraser, Anne