Itseohjautuvuus ja intuitio: Suunnistus työyhteisön supervoimiin

Kirja sisältää rautaisannoksen itseohjautuvuuden teoriaa selkeästi esitettynä, itseohjautuvuuden kehittämisen prosessimallin sekä käytännöllisiä harjoituksia. Lisäksi kirjassa on haastateltu huippuluokan johtajia ja asiantuntijoita siitä, mitä itseohjautuvuus ja intuitio heille merkitsevät ja kuinka itseohjautuvuuden kehittämistä on toteutettu erilaisissa organisaatioissa. Haastateltavina muiden muassa psykologi ja tietokirjailija Tony Dunderfelt, Suomen kansallisoopperan pääjohtaja Gita Kadambi ja Ericsson Finlandin tiimimanageri ja coach Minna Hallikainen. Teoksesta on löydettävissä työyhteisön ja yksilöiden supervoimat, joilla saadaan aikaan sekä kilpailukykyä että kestävää hyvinvointia tässä nopeasti muuttuvassa maailmassa. Anne Elina Akola FM, KM, Associated Certified Coach, Transformational Presence Coach, Reteaming Coach, aikuispedagogi on kouluttanut yksilöitä ja ryhmiä yli kolmenkymmen vuoden ajan itsensä kehittämisessä ja johtamisessa. Hänellä on monipuolinen kokemus valmentajana, yrittäjänä ja esimiestehtävissä kulttuurialan hallinnossa, liike-elämässä ja kolmannella sektorilla. Anne Elina Akola tunnetaan myös puhujana itsen johtamista ja uutta organisaatiokulttuuria käsittelevissä aiheissa.

Basam Books 1. painos

Itseohjautuvuus ja intuitio

Akola, Anne Elina

Positiivinen johtaminen: johda paremmin opetus- ja kasvatusalalla