Häikäilemättömät / Suojeleva voima / Morsian joka karkasi

Häikäilemättömät
Se yö oli kuin vapautus, tilaisuus unohtaa oikea elämä ja sen rajoitukset... Mutta kun yöstä playboy Rico Christofidesin kanssa seuraakin vauva, Gypsy haluaa pelastaa lapsensa laiminlyödyn lapsuuden pettymyksiltä. Järkyttävä uudelleentapaaminen pakottaa hänet uusimaan suunnitelmansa silmänräpäyksessä!

Suojeleva voima
Laura Westcotte on ainoa vaatimukset täyttävä hakija, kun miljardööri Vasili Demidov etsii avustajaa. Vasilin on pakko palkata Laura, mutta voiko hän luottaa tähän naiseen? Laura tietää, että hänen on tehtävä vaikutus uuteen pomoonsa. Häntä ei pelota miehen legendaarinen maine, vaan omat tunteet miestä kohtaan!

Morsian joka karkasi
Hääunelma sirpaleina ja pikkukaupungin juorumylly täysillä kierroksilla Bella Shaw kiitää kaupungista megakomean exänsä Damon Cavellon kyydissä. Bella on pelannut varman päälle liian kauan - ja Damonin seurassa se aika elämästä on nyt ohi!

Valtataistelu / Vallanperijä / Kolmet häät ja vauva

Jordan, Penny; Harper, Fiona