Framgång : Andras lärdomar och egna insikter

Andra Farhad gör aldrig som alla andra. Hon struntar i regelboken, normer och vad andra människor tänker och tycker. Och hon uppmanar dig att göra detsamma.

Det kan vara jobbigt, men det är nödvändigt för att komma dit man vill. Den här boken är inget färdigt framgångsrecept som tvingar dig att springa maraton eller gå upp klockan fem. Istället kommer du förstå att dina förutsättningar inte avgör din framtid och att du kan våga mer, även när det känns skakigt.

Framgång delar Andra med sig av sina bästa råd om karriär, målsättningar och nätverk, men också om vikten av att vila. Dessutom lär hon dig att förhandla om allt: jobbet, lönen, räntan, lägenhetsköpet, ja, till och med i matbutiken.

*

Andra Farhad är en prisbelönt investeringsprofil och grundare av bolaget Börshajen. Hennes debutbok Haja börsen blev en omedelbar succé. Boken är skriven tillsammans med journalisten Frida Söderlund.

Amy : vänskapsband

Twamley, Caroline