Etsivätoimisto Henkka & Kivimutka ja Sherlock Holmesin jalanjäljet

Henkka Virtanen, 11 vee, pääsee unelmiensa matkalle Lontooseen isä-Jalmarin kanssa. Matkaohjelmassa on mm. sotalaivoja, muumioita, Valioliigan jalkapallo-ottelu sekä Unelmien Täyttymys. Viime mainittu tapahtuu osoitteessa Baker Street 221B, Sherlock Holmesin kotikulmilla. Suurkaupungin vilinässä kuitenkin aina sattuu ja tapahtuu: isä ja Henkka joutuvat keskelle ilmapommitusta ja erilleen toisistaan. Puhumattakaan paperilapusta, joka ilmestyy hotellihuoneen oven alta... Nuorten lukijoiden suosikkisarja saa odottamatta vielä 11. osan. Ja kirjassa on taatusti vauhtia ja vinhoja tilanteita entiseen malliin - ellei enemmänkin. Mustavalkoinen piirroskuvitus ja kookas teksti helpottavat ja vauhdittavat nuoren lukijan taivalta.

Karisto 1. painos

Alavieska, Enontekiö-Enontekis, Haapajärvi, Haapavesi, Hailuoto-Karlö, Hyrynsalmi, Ii, Inari-Enare, Kajaani-Kajana, Kalajoki, Kemi, Kemijärvi, Keminmaa, Kempele, Kittilä, Kolari, Kuhmo, Kuusamo, Kärsämäki, Liminka-Limingo, Lumijoki, Merijärvi, Muhos, Muonio, Nivala, Oulainen, Oulu-Uleåborg, Paltamo, Pelkosenniemi, Pello, Posio, Pudasjärvi, Puolanka, Pyhäjoki, Pyhäjärvi, Pyhäntä, Raahe-Brahestad, Ranua, Reisjärvi, Ristijärvi, Rovaniemi, Salla, Savukoski, Sievi, Siikajoki, Siikalatva, Simo, Sodankylä, Sotkamo, Suomussalmi, Taivalkoski, Tervola, Tornio-Torneå, Tyrnävä, Utajärvi, Utsjoki, Vaala, Ylitornio-Övertorneå, Ylivieska
Pohjoisen eKirjasto.

Etsivätoimisto Henkka & Kivimutka sotapoluilla