Ennen syntymä astrologia: kosmisia käännekohtia ihmiseksi tulemisessa

Ennen syntymä astrologiassa palataan syntymästä taaksepäin katsomaan mitä käännekohtia tapahtuu ennen kuin lapsi on valmis maailmaan. Kirjassa puhutaan uudesta kuusta ennen syntymää, auringonpimennyksestä ennen syntymää ja erityisesti pimennyksen Saros-jakson merkityksestä. Kaikki ne luovat pohjaa tulevalle syntymälle ja valaisevat maailmaan tulemisen ehtoja. Lisäksi kirjassa on yleinen johdatus auringonpimennyksiin astrologian kannalta. Uusia tuulia tarvitaan astrologiassa ja ennen syntymä astrologia eli prenataalinen astrologia tarjoaa sellaisia mietittäväksi ja sovellettavaksi normaaliin kartan tulkintaan.

Suomalainen transiittikirja : elämän käännekohtia planeettojen rytmissä

Nikula, Raimo

Eris or Proserpine?: In search of the real name and meaning of a new planet

Nikula, Raimo