Diet? - The Rapid Fatloss Protocol

Känns det motsägelsefullt och förvirrande med alla bantnings och diet förslag som vi hela tiden översköljs av? Ska man eller ska man inte äta kolhydrater? Är fett bra eller dåligt? Är fasta nonsens och kommer kött att ge dig cancer? Dietjungeln är sannerligen snårig. Den här boken gör det lätt och tydligt för dig vad som verkligen gäller. Den reder på ett praktiskt och enkelt sätt ut vad som behövs och vad som är nonsens. En lärobok så du kan slippa känna dig förvirrad. Mindre Diet och mera sund och hållbar kosthållning oavsett om du vill gå upp eller ner i vikt och oavsett om du är en elitidrottare eller bara en helt vanlig människa som vill leva gott och hälsosamt. De få enkla saker du behöver veta utan en massa fluff och osaklig nonsens...

EPUB3: Reflowable

Någon gång behöver man lära sig äta och dricka

Öggesjö, Helena

Familjereceptet

Henry, Veronica

Vino vego : så kombinerar du vin och mat i det gröna köket

Jamais, Michel

Styrketräning - hemma och utomhus

Christiansson, Isabelle

ORKA! Träning och äventyr i vardagen

Södermark, Frida