Avaa lukittu sydän / Tohtori tuli kaupunkiin

Avaa lukittu sydän
Grace Gibson rakastaa työtään elinsiirtokoordinaattorina sydneyläisessä sairaalassa. Täysin odottamattaan hän päätyy vaativassa operaatiossa yhteistyöhän lapsuutensa naapurinpojan kanssa. Aikuinen Marcus Washington on häikäisevän komea kirurgi - jonka sydän on täynnä tuskaa. Voisiko Grace murtaa hänen muurinsa ja voittaa hänen sydämensä?

Tohtori tuli kaupunkiin
Nopeat autot, sähäkkä elämä... ja ylinopeussakot tuovat tohtori Taylor Stilesin tilapäisesti perhelääkäriksi pikkukaupunkiin - samanlaiseen, jonka muistoja hän on paennut koko aikuisen ikänsä. Tilanteen valopilkku? Upea paikallislääkäri, tohtori Shelby Wayne! Mutta Shelby ansaitsee säleaitansa ja perheensä - ja Taylor on vannonut, ettei tule koskaan sortumaan sellaiseen...

Viidakkotohtorin joulukosinta / Kesä talven keskellä

Carlisle, Susan; Marinelli, Carol