Astrologia ja Henkinen Tie: Pyhiinvaellus tähtien valossa : Mestari Hilarionin viisautta

Astrologia ja Henkinen Tie on kirja kaikille astrologiasta ja henkisestä kehityksestään kiinnostuneille - jotka haluavat kulkea viisaasti tähtien valossa. Kirjassa käsitellään Mestari Hilarionin antaman tiedon valossa henkisen astrologian keskeisiä tekijöitä, periaatteita ja lainalaisuuksia. Mukana on paljon uutta, raikasta ja puhuttelevaa tietoa siitä, miten astrologiset syklit ja energiat on kudottu elämämme orkestraatioon. Esimerkkikartat tuovat tiedon elävään elämään. Kirja on 300 sivun mittainen tutkimusmatka ihmeistä suurimpaan - ihmiseen itseensä. 4. uudistettu painos 2019.

Books on Demand 1. painos

Astrologia ja Henkinen Tie: Pyhiinvaellus tähtien valossa

Lehtiranta, Erkki

Suomen luonnon valkoista magiaa: suomalaisten kukkauutteiden henkisiä ja esoteerisia vaikutuksia