Asiakaspalvelu ja markkinointi
-
(V)ihastuttava mainoskieli : fraaseista fiiliksiin
Parviainen, TainaKauppakamari 2015 1. painos(V)ihastuttava mainoskieli – fraaseista fiiliksiin esittelee suomalaisia mainonnan tekijöitä ja heidän ajatuksiaan omasta työstään ja erilaisista mainoskampanjoista. Teos on tarkoi...
-
-
100 faktaa myynnistä
Koivumäki, Andrei; Kortesuo, KatleenaAlma Talent 2019 1. painosMyyjät haluavat nopeita tuloksia, ja myyntikirjat tarjoavat hitaan vastauksen. Tämä kirja on toisenlainen. Voit avata kirjan mistä kohtaa tahansa ja löydät aina myyntifaktan. Se vo...
-
50 keissiä asiakaspalvelusta
Kortesuo, KatleenaKauppakamari 2014 1. painos50 tarinaa onnistumisista ja epäonnistumisista.
-
Akatemiasta markkinapaikalle : johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina
Puusa, AnuTalentum 2012Ainutlaatuinen teos yhdistää johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteen ja samaan pakettiin. Se kietoo yhteen organisaation sisäisen johtamisen ja yrityksen ulkoisen asiakasraja...
-
Akatemiasta markkinapaikalle: johtaminen ja markkinointi aikansa kuvana
Puusa, Anu; Juuti, Pauli; Laukkanen, Tommi; Reijonen, HelenAlma Talent 2015 1. painosAkatemiasta markkinapaikalle - Johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina -kirja on Kauppatieteellisen alan vuoden 2016 pääsykoekirja. Menestymiseen vaikuttavat keskeisesti asiakka...
-
Älä yritä! : tätä sinulle ei kerrota yrittämisestä
Jääskeläinen, JanneKauppakamari 2015 1. painosÄlä yritä! on kivuliaan suorapuheinen kirja aloittavalle tai tuoreelle yrittäjälle. Kirjassa käydään läpi kaunistelematta yrittämiseen liittyviä ongelmia ja haasteita. Selkeiden n...
-
Älykäs myynnin ohjaaminen
Rubanovitsch, Mika D.; Valorinta, VilleEccomodation 2010Lukemalla tämän käytännönläheisen kirjan järkiperäistät yrityksesi myynnin ohjauksen. Varmistat, että oikeat myyjät tapaavat oikeat asiakkaat riittävän usein. Yritysten ylin johto...
-
Ammattifasilitaattorin käsikirja
Nummi, PepeKustannusosakeyhtiö Bookcover 2023 1. painosAmmattifasilitaattorin käsikirjassa Pepe Nummi – fasilitaattori, jolla on vuosikymmenten kokemus ryhmien kanssa työskentelystä – esittelee dialogiin pohjautuvan lähestymistavan ryh...
-
Areena - Yritysviestinnän käsikirja
Kortetjärvi-Nurmi, Sirkka; Murtola, KaarinaEdita Publishing Oy 2016 1. painosAreena on työelämälähtöinen viestinnän perusteos, joka soveltuu oppimateriaaliksi korkeakouluihin sekä käsikirjaksi työpaikoille ja yrittäjille. Viestintää tarkastellaan yritysten...
-
Areena : yritysviestinnän käsikirja
Kortetjärvi-Nurmi, SirkkaEdita Publishing Oy 2015 1. painosAreena on työelämälähtöinen viestinnän perusteos, joka soveltuu oppimateriaaliksi korkeakouluihin sekä käsikirjaksi työpaikoille ja yrittäjille. Viestintää tarkastellaan yritysten...
-
Arvoa liiketoimintaan: brandin lanseeraus vuodessa
Viita, HannaAlma Talent 2020 1. painosMitä elementtejä haluaisit huomioida ja mitä työkaluja hyödyntää? Mikä on yrityksen strategian ja position rooli työssäsi? Miten käsittelet matkan varrella tulevat haasteet ja muut...
-
Arvoa tuottava asiointikokemus : hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä
Kuusela, HannuTampere University Press 2002Arvoa tuottava asiointikokemus -Hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä Millaisia hyötyjä ja uhrauksia henkilökohtaiseen ja sähköiseen asiointiin...
-
Asiakaskokemus : palvelubisneksestä kokemusbisnekseen
Löytänä, Janne; Kortesuo, KatleenaTalentum 2011Liian monet yritykset väittävät olevansa asiakaskeskeisiä, vaikka teot puuttuvat. Yrityksissä ajatellaan edelleen, että asiakkaat ovat olemassa yrityksiä varten eikä päinvastoin. A...
-
Asiakaspalvelu Ammattina™ – Osa 1: Asiakaspalvelun perusteet : Ammattina asiakaspalvelu -koulutus
Jokinen, JuhaMIG Design Oy 2015 2. painosAsiakaspalvelu ammattina™ on asiakaspalvelutaitojen oppikirja, tiivis käsikirja liiketalouden opintojen tueksi. Kirja on Suomen ensimmäinen aito e-oppikirja ammatilliseen 2. asteen...
-
Asiakaspalvelu ammattina™ – Osa 2: Liiketoiminta, lainsäädäntö ja työsuojelu : Ammattina asiakaspalvelu -koulutus
Jokinen, JuhaMIG Design Oy 2015 2. painosAsiakaspalvelu ammattina™ on asiakaspalvelutaitojen oppikirja, tiivis käsikirja liiketalouden opintojen tueksi. Kirja on Suomen ensimmäinen aito e-oppikirja ammatilliseen 2. asteen...
-
Asiakaspalvelu ammattina™ – Osa 3: Toimistotehtävät ja kestävä kehitys : Ammattina asiakaspalvelu -koulutus
Jokinen, JuhaMIG Design Oy 2015 2. painosAsiakaspalvelu ammattina™ on asiakaspalvelutaitojen oppikirja, tiivis käsikirja liiketalouden opintojen tueksi. Kirja on Suomen ensimmäinen aito e-oppikirja ammatilliseen 2. asteen...
-
Asiakassuhteiden hallinta ja kehittäminen pähkinässä : EFQM 5e
Tuominen, KariBenchmarking 2011Päivitetty EFQM 2013 mukaiseksi. Täydennetty arviointitaulukolla. Saatavilla e-kirjana. Organisaatio hallitsee ja kehittää asiakas-suhteitaan: Menestyvät organisaatiot määrittelevä...
-
Asiakkaan matkassa : tuotekeskeisyydestä symbioosistrategiaan
Keskinen, ToniTalentum 2013 1. painosKirja nostaa asiakkaan aidosti keskiöön ja korostaa asiakasta ymmärtävän toimintamallin ylivoimaisuutta konkreettisten esimerkkien avulla. Tämän teoksen avulla löydät symbioosistra...
-
Asiakkaista ansaintaan: Asiakaskeskeinen liiketoimintamalli
Hänti, Sirpa TAlma Talent 2021 1. painosPerinteiset yritys- tai tuotelähtöiset liiketoimintamallit ovat kriisissä. Globaalit yritysjätit ovat ottamassa yhä suurempaa jalansijaa markkinoilta panostamalla asiakaskeskeiseen...