Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot
  1. (V)ihastuttava mainoskieli : fraaseista fiiliksiin

    Parviainen, Taina
    Kauppakamari 2015 1. painos

    (V)ihastuttava mainoskieli – fraaseista fiiliksiin esittelee suomalaisia mainonnan tekijöitä ja heidän ajatuksiaan omasta työstään ja erilaisista mainoskampanjoista. Teos on tarkoi...

  2. 100 faktaa myynnistä

    Koivumäki, Andrei; Kortesuo, Katleena
    Alma Talent 2019 1. painos

    Myyjät haluavat nopeita tuloksia, ja myyntikirjat tarjoavat hitaan vastauksen. Tämä kirja on toisenlainen. Voit avata kirjan mistä kohtaa tahansa ja löydät aina myyntifaktan. Se vo...

  3. 50 keissiä asiakaspalvelusta

    Kortesuo, Katleena
    Kauppakamari 2014 1. painos

    50 tarinaa onnistumisista ja epäonnistumisista.

  4. Akatemiasta markkinapaikalle : johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina

    Puusa, Anu
    Talentum 2012

    Ainutlaatuinen teos yhdistää johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteen ja samaan pakettiin. Se kietoo yhteen organisaation sisäisen johtamisen ja yrityksen ulkoisen asiakasraja...

  5. Akatemiasta markkinapaikalle: johtaminen ja markkinointi aikansa kuvana

    Puusa, Anu; Juuti, Pauli; Laukkanen, Tommi; Reijonen, Helen
    Alma Talent 2015 1. painos

    Akatemiasta markkinapaikalle - Johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina -kirja on Kauppatieteellisen alan vuoden 2016 pääsykoekirja. Menestymiseen vaikuttavat keskeisesti asiakka...

  6. Älä yritä! : tätä sinulle ei kerrota yrittämisestä

    Jääskeläinen, Janne
    Kauppakamari 2015 1. painos

    Älä yritä! on kivuliaan suorapuheinen kirja aloittavalle tai tuoreelle yrittäjälle. Kirjassa käydään läpi kaunistelematta yrittämiseen liittyviä ongelmia ja haasteita. Selkeiden n...

  7. Älykäs myynnin ohjaaminen

    Rubanovitsch, Mika D.; Valorinta, Ville
    Eccomodation 2010

    Lukemalla tämän käytännönläheisen kirjan järkiperäistät yrityksesi myynnin ohjauksen. Varmistat, että oikeat myyjät tapaavat oikeat asiakkaat riittävän usein. Yritysten ylin johto...

  8. Ammattifasilitaattorin käsikirja

    Nummi, Pepe
    Kustannusosakeyhtiö Bookcover 2023 1. painos

    Ammattifasilitaattorin käsikirjassa Pepe Nummi – fasilitaattori, jolla on vuosikymmenten kokemus ryhmien kanssa työskentelystä – esittelee dialogiin pohjautuvan lähestymistavan ryh...

  9. Areena - Yritysviestinnän käsikirja

    Kortetjärvi-Nurmi, Sirkka; Murtola, Kaarina
    Edita Publishing Oy 2016 1. painos

    Areena on työelämälähtöinen viestinnän perusteos, joka soveltuu oppimateriaaliksi korkeakouluihin sekä käsikirjaksi työpaikoille ja yrittäjille. Viestintää tarkastellaan yritysten...

  10. Areena : yritysviestinnän käsikirja

    Kortetjärvi-Nurmi, Sirkka
    Edita Publishing Oy 2015 1. painos

    Areena on työelämälähtöinen viestinnän perusteos, joka soveltuu oppimateriaaliksi korkeakouluihin sekä käsikirjaksi työpaikoille ja yrittäjille. Viestintää tarkastellaan yritysten...

  11. Arvoa liiketoimintaan: brandin lanseeraus vuodessa

    Viita, Hanna
    Alma Talent 2020 1. painos

    Mitä elementtejä haluaisit huomioida ja mitä työkaluja hyödyntää? Mikä on yrityksen strategian ja position rooli työssäsi? Miten käsittelet matkan varrella tulevat haasteet ja muut...

  12. Arvoa tuottava asiointikokemus : hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä

    Kuusela, Hannu
    Tampere University Press 2002

    Arvoa tuottava asiointikokemus -Hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä Millaisia hyötyjä ja uhrauksia henkilökohtaiseen ja sähköiseen asiointiin...

  13. Asiakaskokemus : palvelubisneksestä kokemusbisnekseen

    Löytänä, Janne; Kortesuo, Katleena
    Talentum 2011

    Liian monet yritykset väittävät olevansa asiakaskeskeisiä, vaikka teot puuttuvat. Yrityksissä ajatellaan edelleen, että asiakkaat ovat olemassa yrityksiä varten eikä päinvastoin. A...

  14. Asiakaspalvelu Ammattina™ – Osa 1: Asiakaspalvelun perusteet : Ammattina asiakaspalvelu -koulutus

    Jokinen, Juha
    MIG Design Oy 2015 2. painos

    Asiakaspalvelu ammattina™ on asiakaspalvelutaitojen oppikirja, tiivis käsikirja liiketalouden opintojen tueksi. Kirja on Suomen ensimmäinen aito e-oppikirja ammatilliseen 2. asteen...

  15. Asiakaspalvelu ammattina™ – Osa 2: Liiketoiminta, lainsäädäntö ja työsuojelu : Ammattina asiakaspalvelu -koulutus

    Jokinen, Juha
    MIG Design Oy 2015 2. painos

    Asiakaspalvelu ammattina™ on asiakaspalvelutaitojen oppikirja, tiivis käsikirja liiketalouden opintojen tueksi. Kirja on Suomen ensimmäinen aito e-oppikirja ammatilliseen 2. asteen...

  16. Asiakaspalvelu ammattina™ – Osa 3: Toimistotehtävät ja kestävä kehitys : Ammattina asiakaspalvelu -koulutus

    Jokinen, Juha
    MIG Design Oy 2015 2. painos

    Asiakaspalvelu ammattina™ on asiakaspalvelutaitojen oppikirja, tiivis käsikirja liiketalouden opintojen tueksi. Kirja on Suomen ensimmäinen aito e-oppikirja ammatilliseen 2. asteen...

  17. Asiakassuhteiden hallinta ja kehittäminen pähkinässä : EFQM 5e

    Tuominen, Kari
    Benchmarking 2011

    Päivitetty EFQM 2013 mukaiseksi. Täydennetty arviointitaulukolla. Saatavilla e-kirjana. Organisaatio hallitsee ja kehittää asiakas-suhteitaan: Menestyvät organisaatiot määrittelevä...

  18. Asiakkaan matkassa : tuotekeskeisyydestä symbioosistrategiaan

    Keskinen, Toni
    Talentum 2013 1. painos

    Kirja nostaa asiakkaan aidosti keskiöön ja korostaa asiakasta ymmärtävän toimintamallin ylivoimaisuutta konkreettisten esimerkkien avulla. Tämän teoksen avulla löydät symbioosistra...

  19. Asiakkaista ansaintaan: Asiakaskeskeinen liiketoimintamalli

    Hänti, Sirpa T
    Alma Talent 2021 1. painos

    Perinteiset yritys- tai tuotelähtöiset liiketoimintamallit ovat kriisissä. Globaalit yritysjätit ovat ottamassa yhä suurempaa jalansijaa markkinoilta panostamalla asiakaskeskeiseen...