Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot
  1. 100 faktaa myynnistä

    Koivumäki, Andrei; Kortesuo, Katleena
    Alma Talent 2019 1. painos

    Myyjät haluavat nopeita tuloksia, ja myyntikirjat tarjoavat hitaan vastauksen. Tämä kirja on toisenlainen. Voit avata kirjan mistä kohtaa tahansa ja löydät aina myyntifaktan. Se vo...

  2. 101 Amazing Facts about Wine

    Goldstein, Jack
    Andrews UK 2013 1. painos

    Do you know how much the most expensive bottle of wine ever auctioned sold for? Or how the production processes of red and white wine differ? What should you be doing when a waiter...

  3. 50 keissiä asiakaspalvelusta

    Kortesuo, Katleena
    Kauppakamari 2014 1. painos

    50 tarinaa onnistumisista ja epäonnistumisista.

  4. Access All Areas: A Real World Guide to Gigging and Touring

    Wilkins, Trev
    Elsevier 2007

    From the paperwork to the practical aspects, Access All Areas gives you an excellent insight into the live music and touring industry. Drawing on a vast range of real-world experie...

  5. Ads to Icons; How Advertising Succeeds in a Multimedia Age

    Springer, Paul
    Kogan Page 2007 1. painos

    From Ads to Icons explores the current and future direction of advertising. The book is divided into two parts. Part one comprises 50 international case studies of new and iconic a...

  6. Akatemiasta markkinapaikalle : johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina

    Puusa, Anu
    Talentum 2012

    Ainutlaatuinen teos yhdistää johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteen ja samaan pakettiin. Se kietoo yhteen organisaation sisäisen johtamisen ja yrityksen ulkoisen asiakasraja...

  7. Akatemiasta markkinapaikalle: johtaminen ja markkinointi aikansa kuvana

    Puusa, Anu; Juuti, Pauli; Laukkanen, Tommi; Reijonen, Helen
    Alma Talent 2014 1. painos

    Menestymiseen vaikuttavat keskeisesti asiakkaat, markkinat, johtajuus ja henkilöstö. Tämä kirja yhdistää uudella ja selkeällä tavalla johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteise...

  8. Älä yritä! : tätä sinulle ei kerrota yrittämisestä

    Jääskeläinen, Janne
    Kauppakamari 2015 1. painos

    Älä yritä! on kivuliaan suorapuheinen kirja aloittavalle tai tuoreelle yrittäjälle. Kirjassa käydään läpi kaunistelematta yrittämiseen liittyviä ongelmia ja haasteita. Selkeiden n...

  9. Älykäs myynnin ohjaaminen

    Rubanovitsch, Mika D.; Valorinta, Ville
    Eccomodation 2010

    Lukemalla tämän käytännönläheisen kirjan järkiperäistät yrityksesi myynnin ohjauksen. Varmistat, että oikeat myyjät tapaavat oikeat asiakkaat riittävän usein. Yritysten ylin johto...

  10. Amaze your customers! : creative tips on winning & keeping your customers

    Zanetti, Daniel
    Kogan Page 2006

    Discover new strategies to amaze your customers…This comprehensive and entertaining guide demonstrates the ways in which companies, both large and small, can attract and win new cu...

  11. Ammattikorkeakoulun juridiikka. II

    Otava 2003

    Ammattikorkeakoulun juridiikka 2 – oppikirja käytännön ammatillisiin tarpeisiin Ammattikorkeakoulun juridiikka -kirjasarja on suunniteltu erityisesti kaupan ja hallinnon sekä tieto...

  12. Antiquing for dummies

    Zoglin, Ron
    IDG Books Worldwide, Inc. 1999

    “This is a fun and painless way to give yourself a firm grounding in the wide wonderful world of antiques and collectibles.” Kyle Husfloen, Managing Editor, Antique Trader Weekly a...

  13. Areena - Yritysviestinnän käsikirja

    Kortetjärvi-Nurmi, Sirkka; Murtola, Kaarina
    Edita Publishing Oy 2016 1. painos

    Areena on työelämälähtöinen viestinnän perusteos, joka soveltuu oppimateriaaliksi korkeakouluihin sekä käsikirjaksi työpaikoille ja yrittäjille. Viestintää tarkastellaan yritysten...

  14. Areena : yritysviestinnän käsikirja

    Kortetjärvi-Nurmi, Sirkka
    Edita Publishing Oy 2015 1. painos

    Areena on työelämälähtöinen viestinnän perusteos, joka soveltuu oppimateriaaliksi korkeakouluihin sekä käsikirjaksi työpaikoille ja yrittäjille. Viestintää tarkastellaan yritysten...

  15. The art and science of technical analysis market structure, price action and trading strategies

    Grimes, Adam
    Wiley 2012

    A breakthrough trading book that provides powerful insights on profitable technical patterns and strategiesThe Art and Science of Technical Analysis is a groundbreaking work that b...

  16. Arvoa liiketoimintaan: brandin lanseeraus vuodessa

    Viita, Hanna
    Alma Talent 2020 1. painos

    Mitä elementtejä haluaisit huomioida ja mitä työkaluja hyödyntää? Mikä on yrityksen strategian ja position rooli työssäsi? Miten käsittelet matkan varrella tulevat haasteet ja muut...

  17. Arvoa tuottava asiointikokemus : hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä

    Kuusela, Hannu
    Tampere University Press 2002

    Arvoa tuottava asiointikokemus -Hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä Millaisia hyötyjä ja uhrauksia henkilökohtaiseen ja sähköiseen asiointiin...

  18. Asiakaskokemus : palvelubisneksestä kokemusbisnekseen

    Löytänä, Janne; Kortesuo, Katleena
    Talentum 2011

    Liian monet yritykset väittävät olevansa asiakaskeskeisiä, vaikka teot puuttuvat. Yrityksissä ajatellaan edelleen, että asiakkaat ovat olemassa yrityksiä varten eikä päinvastoin. A...