Archie Greene ja taikurin salaisuus

Tervetuloa Monituisen magian museoon! Tervetuloa maailmaan, jossa on lumottuja kirjahyllyjä ja jossa loitsut heräävät eloon! Archie Greene täyttää 12 vuotta. Hänen syntymäpäivänään erikoinen lähetti tuo ovelle merkillisen paketin, vanhan kirjan, joka on kirjoitettu tuntemattomalla kielellä. Kirjan mukana on ohjeet: Archien pitää matkustaa Oxfordiin ja palauttaa kirja Monituisen magian museoon. Mutta lumottu kirja on vaarallinen ja sitä havittelevat muutkin. Archie ja hänen uudet serkkunsa joutuvat tekemään kaikkensa löytääkseen kirjan piilevät voimat ja pelastaakseen salaperäiset Aleksandrian liekinvartijat. Archie Greene ja taikurin salaisuus oli Britanniassa vuoden 2014 lastenkirjafinalisti (National Book Awards). Sen oikeudet on myyty 15 maahan. D. D. Everest (oik. Des Dearlove, s. 1960) on tunnettu brittiläinen taloustoimittaja ja tietokirjailija. Archie Greene ja taikurin salaisuus on hänen ensimmäinen lastenkirjansa.

Art House Oy 1. painos

Archie Greene ja taikurin salaisuus