7 kiimaisen eroottista novellia Alexandra Södergranilta

Sofia on jälleen terveyskeskuksessa. Kivistävä vatsakipu ei ota laantuakseen. Tohtori Lukasin vastaanotolla hän kuitenkin oivaltaa, että kipu on pieni hinta miehen seksikkäiden käsivarsien ja pehmeiden huulien katselemisesta. He tulevat jälleen kerran siihen tulokseen, että Sofia on täysin terve. Mistä ihmeestä siis mahtaa olla kysymys? Kun heidän katseensa kohtaavat, kipu vaihtuu koko vartaloa lämmittäväksi poltteeksi. Voiko Lukas parantaa senkin?

Tämä kokoelma sisältää seuraavat novellit:
Alfauros
Pomon tyttäret
Daddy's Girl
Daddy's Girl, toinen näytös
Tohtori Lukas
Vietti
Vaarallinen poikaystävä

Pseudonyymi Alexandra Södergran on ruotsalainen novellikirjailija. Hänen tekstinsä käsittelevät usein tabuina pidettyjä aiheita uudenlaisessa valossa. Södergrania kiinnostaa erityisesti erotiikka. Hän lähestyy aiheitaan tavalla, joka sekä yllättää että viihdyttää. Södergran on julkaissut runsaan tusinan verran eroottisia teoksia.

Sähkökatko opiskelija-asuntolassa

Kesäseksi 1: Bussi