50:50 – Helppo tie hoikaksi ja pysyvään painonhallintaan

50:50 on uusi painonhallinnan ajattelutapa. Sen sijaan, että omia ruokailutottumuksiaan tarvitsisi muuttaa radikaalisti, ruokavaliotaan voi korjata 50 prosentin säännön mukaan: puolita annokset pikkuhiljaa ja vaihda huonot ruoka-aineet hyviksi niin, että huonon tilalle otetaan aina puolet terveellistä. 50:50 haastaa perinteisen dieettiajattelun ja tarjoaa terveellisen, tutkimukseen perustuvan tavan ottaa paino haltuun. Sarell osoittaa kirjassaan, että laihtuminen ja hoikkana pysyminen vaatii vähemmän itsekuria kuin ikinä uskaltaisi edes kuvitella. Kirja antaa täsmälliset neuvot pysyvästi hoikempaan elämään sekä koko joukon tutkitusti toimivia vinkkejä, ruokapäiväehdotuksia ja herkullisia reseptejä.

Minerva Kustannus 1. painos

50:50 – Helppo tie hoikaksi ja pysyvään painonhallintaan

Sarell, Nina

Vaakakapina: Lopeta laihdutus, aloita elämä

Lehtinen, Jenny

Superhyvää keholle: tee rauha ruoan kanssa

Putkonen, Leena

Miksi syömisestä tuli niin hankalaa?

Kettunen, Timo

The bulletproof diet : lose up to a pound a day, reclaim energy and focus, and upgrade your life

Asprey, Dave