Vårt behov av trygga ledare (äänikirja)

Vårt behov av trygga ledare

Vi lever i en tid med mycket oro i samhället och på arbetet. Vi har sällan varit i så stort behov av modiga och trygga ledare som nu. I det här kapitlet beskrivs de val som skapar trygga ledare och trygga verksamheter.

Michael Wolde har många års erfarenhet av att utveckla och utbilda ledare och organisationer både privat och i offentlig sektor, är en mycket god pedagog och är sedan många år tillbaka verksam inom ledarskap, organisationsutveckling, coachning och teamutveckling.
mer info på www.wolde.se

Proaktivt Ledarskap: Ledarskap med hjärta & hjärna

Wolde, Michael

Tips från coachen 2: Led dig själv