Väärä nainen : Jesse Hackman (äänikirja)

Kun Suomen presidenttiehdokkaat saapuvat Ouluun vaalikiertueelle, kukaan ei osaa aavistaa mitä tuleman pitää. Ei edes yksityisetsivä Jesse Hackman, joka on yleensä askeleen edellä kaikkia muita. Ehdokkaat siepataan, ja erehdyksessä mukaan tarttuu myös väärä nainen. Väärä nainen ei ole kuka tahansa kadulla kulkija, vaan Hackmanin tyttöystävä Tuulia Kinnas. Hackman on valmiina toimimaan - ja tällä kertaa hänellä on pelissä enemmän kuin koskaan ennen.

Saga Egmont 1. painos

Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa