Se oli yhtä tulihelvettiä: Talvi- ja jatkosodan kasvot (äänikirja)

Jotta emme unohtaisi: sotahistoriaa meille kaikille suomalaisille! Sotiemme veteraanit kertovat henkilökohtaisesti sodan kurimuksesta, taistelutilanteista ja siitä, kuinka ihme tapahtui - Neuvostoliitto ei saanut miehitettyä Suomea. Veteraanien lisäksi kuvaa tarkentavat tekijän haastattelemat omaiset ja sotahistorian asiantuntijat kuten professori Martti Turtola, professori Pekka Visuri ja Mannerheim-asiantuntija Paavo Friman. Kirjassa on laaja-alainen, mielenkiintoinen kuvitus, joka sisältää runsaasti ennen julkaisematonta materiaalia. - Hannes Hynönen - hevosmiehenä ja kranaatinheittimen johtajana - Heikki A. Reenpää - Helsingin ilmatorjuntakeskuksessa: kuinka Helsinki pelastui? - Kosti Cande - suomalaisena SS-miehenä Ukrainassa - Veikko Juvonen - Raatteen tiellä ja Talin tulituksessa - Antti Henttonen - Summan, Äyräpään ja Syvärin taisteluissa - Eeri Hyrkkö - Ihantalan etulinjassa: Se oli yhtä tulihelvettiä - Helvi Frick - lääkintälotta pommisateessa - Fanni Luukkonen - arvostettu lottajohtaja - Reino Vepsä - poika joka sulatti ruumiita - Jussi Turtola - komentosuhteiden uhri - Jorma Heiskanen - Kollaan kenttäpappi ja lesken traaginen odotus - Gustaf Mannerheim - ylipäällikkö: yksinäinen susi ja hänen uskonsa - Aladár Paasonen - tärkeiden tiedustelutietojen pimittäjä - Risto Ryti - presidentti, sodan sijaiskärsijä - J. K. Paasikiven urotyö - kuinka Suomi irrottautui sodasta?

Docendo 1. painos
FIN EISBN: 9789523820364