Den ädla konsten of not giving a f*ck : Bry dig mindre : Fokusera på rätt saker (Sammanfattning) (äänikirja)

Sammanfattning av miljonsäljaren Den ädla konsten of not giving a f*ck : Bry dig mindre : Fokusera på rätt saker av Mark Manson

Ingår i serien: Bästsäljande facklitteratur i kortformat

Detta är en oberoende och inofficiell ljudbokssammanfattning av boken Den ädla konsten of not giving a f*ck av Mark Manson.

Den engelska originaltiteln är The Subtle Art of Not Giving a F*ck: A Counterintuitive Approach to Living a Good Life. Boken har sålt över 13 miljoner exemplar.

Har du inte tid, ork eller möjlighet att läsa eller lyssna på hela boken? Men vill du ändå kortfattat tillgodogöra dig innehållet? Det är därför vi på Bokförlaget Upsaliensis AB valt att göra dessa miniguider på böcker som ofta blivit miljonsäljare över hela världen. Vi ger dig snabb och enkel tillgång till kraftfull kunskap från bästsäljande fackböcker. Vi presenterar en kortfattad, praktisk sammanfattning i ljudboksform. Du kan ta till dig det väsentliga i en viktig bok på mindre än 40 minuter. En hel ljudbok kan ofta ta 5 - 15 timmar att lyssna på.

Från bokens baksida

Mark Manson presenterar ett på ytan enkelt och samtidigt revolutionerande perspektiv: att bry sig mindre och om färre saker är den mest effektiva nyckeln till ett lyckligt liv! I Den ädla konsten of not giving a f*ck får du mängder av skarpa, underhållande anekdoter som illustrerar varför det här perspektivet är så kraftfullt och får oss att må mycket bättre. Du får också ett stort antal konkreta tips för hur du förbättrar ditt liv genom att bry dig om färre, men rätt saker.

Rich Dad, Poor Dad. Vägen till ekonomisk framgång (Sammanfattning)

Jansson, Rolf; Kiyosaki, Robert

DEJTA MED FRAMGÅNG. Mental träning för bättre självförtroende och ökad självkänsla

Jansson, Rolf