Reissukirja: Matkalla kaikissa maailman maissa (äänikirja)

Lähde maailmanmatkaajan mukaan sinne, minne muut eivät uskalla

Matkaelämäkerta täynnä juttuja ja kokemuksia viideltä vuosikymmeneltä maailman jokaisesta kolkasta sissien leiritulilta suurkaupunkien sokkeloihin.

Rauli Virtanen on käynyt maailman kaikissa 194 itsenäisessä valtiossa. Hän aloitti reppureissaamisen aikana ennen internetiä ja interrailia ¬ ja suuntaa yhä kulkunsa sinne, minne muut eivät uskalla mennä. Missä tapahtuu, siellä on Rauli.

Virtanen on koonnut kirjaansa unohtumattomimmat kokemukset matkojensa varsilta alkaen ensimmäisestä lentomatkastaan ¬ joka päättyi pakkolaskuun Amazonian viidakkoon. Rauli kuvaa kuinka hän käveli vahingossa suoraan pahamaineisimpien sissien tukikohtaan, millaista on diplomaattikekkereillä tai pommisateessa, millaista alkuperäiskansojen vieraana. Saunoissa eri puolilla maailmaa hän pohtii yhteistä planeettaamme, Suomen paikkaa ja ihmisen osaa. Tällaista nojatuolimatkaa et ole ennen kokenut!

WSOY 1. painos

Säästä ajatuksesi eläviä varten