Poika puuta, tyttö tuulta (äänikirja)

Kun Salla muuttaa toiseen kaupunkiin yliopisto-opintojen perässä, häntä eivät odotakaan opiskelijajuhlat ja toinen toistaan kuumemmat romanssit. Yksinäisyys, jota Salla on kokenut lähes koko elämänsä ajan, voimistuu uudessa kaupungissa. Salla tuntuu jäävän ulkopuoliseksi lähes kaikesta. Vanhat traumat koulukiusaamisesta nousevat pintaan.

Piristystä elämään tuovat kuitenkin hevoset – ja pikkuhiljaa uuden opiskelukaupungin tempo vie myös Sallan mukanaan.

Annukka Järvi on kirjailija Anna-Maija Järvi-Herlevin (s. 1959) taiteilijanimi. Järvi-Herlevi on julkaissut erityisesti hevosaiheista nuortenkirjallisuutta. Hän on voittanut Arvid Lydecken -palkinnon vuonna 1993 teoksella "Tanssi neljällä jalalla". Hän työskentelee myös vapaana toimittajana sekä luovan kirjoittamisen opettajana. Järvi-Herlevi oli Haminan kuntataiteilija vuonna 2019.

Kesällä, kerran

Poika puuta, tyttö tuulta

Tanssi neljällä jalalla

Järvi, Annukka

Kielto vai hyppy, Johanna?

Unelmia ja hevosia, Johanna