Pipsa Kopperoisen tutkimuksia: Pierut ja kaasut (äänikirja)

Pipsa Kopperoisen huikeita kokeita Lukupaloissa!

Uudessa huvittavan hyvässä Lukupalat-sarjassa tutustutaan Pipsa Kopperoiseen, josta tulee isona tiedenainen. Tervetuloa seuraamaan uraauurtavia tutkimuksia.

Pipsa Kopperoinen haluaa tiedenaiseksi. Ensin pitää kuitenkin harjoitella. Ja tehdä tieteellisiä kokeita. Kokeisiin tarvitaan myös koehenkilö - mutta onneksi on pikkuveli. Nyt Pipsaa kiinnostaa lentäminen. Hän on lukenut, että lämmin kaasu voi nostaa esineitä ilmaan: esimerkiksi kuumailmapalloja. Hmmm... pikkuveljellä on laktoosi-intoleranssi. Ja pierukin on kaasu... Koe voi alkaa!Lukupalat-sarja sisältää helppolukuisia ja runsaasti kuvitettuja kirjoja juuri lukemaan oppineille.

Reetta Vehkalahti (s. 1974) on porilainen teatteri-ilmaisun ohjaaja, joka kirjoittaa hulvattoman hauskasti tomeran Pipsan keksinnöistä. Kati Närhi (s. 1973) on sarjakuvataiteilija ja kuvittaja, jonka suosittu Agnes-sarjakuva on palkittu Sarjakuva-Finlandialla.

WSOY 1. painos

Pipsa Kopperoisen tutkimuksia: Pierut ja kaasut

Vehkalahti, Reetta

Pipsa Kopperoisen tutkimuksia: pierut ja kaasut