Pääkallokiitäjät ja salaisuus Kanarialla (äänikirja)

Vastapainoksi kasiluokkalaisten Timin ja Teron rankalle syksylle äidit päättävät järjestää pojille yllätyksen talvilomalle - lomareissun Kanarian lämpöön! Pojat ehtivät hetken nauttia rantaelämästä, ennen kuin kanoottireissu kalastajakylässä herättää kohtalokkaan seikkailunhalun. Pojat löytävät vanhan kalastusaluksen kannelta aarteen, joka vie heidät kansainvälisen roistokoplan vangeiksi, paikkaan josta kukaan ei tunnu tietävän mitään. Pääkallokiitäjiksi itseään kutsuville Timille ja Terolle selviää vähitellen, mistä on kyse ja mikä on rikollisjoukon perimmäinen tarkoitus. Alkaa armoton kilpajuoksu poikien ja roistojen välillä. Teos on vauhdikkaan Pääkallokiitäjät-sarjan kolmas osa.

Saga Egmont 1. painos

Enonkoski, Heinävesi, Hirvensalmi, Joroinen-Jorois, Juva, Mikkeli-S:t Michel, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Rantasalmi, Savonlinna-Nyslott, Varkaus
Lumme-kirjastot.

Pääkallokiitäjät ja salaisuus Kanarialla