My Little Pony - Suuri tarinakokoelma (äänikirja)

Nyt on aika palata Equestriaan seikkailemaan lempiponiemme kanssa! Applejackin kotona järjestetään sukukokous, ja Applejack päättää suunnitella kaiken viimeistä yksityiskohtaa myöten. Kaiken on oltava täydellistä! Mutta ehkä ei ole olemassakaan sellaista asiaa kuin LIIAN hyvä...

Rainbow Dashille avautuu uusia mahdollisuuksia, kun hän pääsee opiskelemaan Sähikäisopistoon. Kaikki sujuu kuin rasvattu kunnes hänen joukkuetoverikseen tulee poni, joka tärvelee tahallaan muiden oppilaiden suorituksia. Mitä Rainbow Dashin pitäisi tehdä? Onko oikein seurata joukkuetoverin vanavedessä vain siksi, että toinen tulee siitä iloiseksi?

Kirja sisältää tarinat "Ennakkoluuloja", "Lunan pimennys", "Ei ole helppoa olla untukainen", "Sähikäisopisto", "Kärsivällisyys palkitaan", "Ponyvillen sensaatiot" ja "Applen sukukokous".

Saga Egmont 1. painos

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby