Lyra och Bon Bon och märrarna från S.M.I.L.E (äänikirja)

Lyra och Bon Bon är bästa vänner. Lyra vet att Bon Bon har levt ett mystiskt liv innan hon kom till Ponyville. En kväll knackar det på dörren till Bon Bons stugan när Lyra är där, och hon dras in i Bon Bons hemliga liv!

Bon Bon trodde att hennes gamla liv var över, och blir förfärad när både hon och hennes kära vän dras in i ett hemligt uppdrag. För att inte förlora sin vän Lyra för alltid måste Lyra bli en del av Bon Bons gamla liv. Kommer de kunna avvärja hotet mot Equestria, och kan deras vänskap överleva en sådan prövning?

G. M. Berrow är en amerikansk författare, som skrivit flertalet av böckerna i den älskade My Little Pony - Friendship is Magic-serien. Berrow har även skrivit flera avsnitt av tv-serien My Little Pony.

I My Little Pony: Friendship is Magic följer vi den nyblivna magiska prinsessan Twilight Sparkle och hennes vänner Spike, Pinkie Pie, Applejack, Rarity, Rainbow Dash och Fluttershy på deras äventyr i Equestria.

Lyra och Bon Bon och märrarna från S.M.I.L.E

Berrow, G. M.

Pinkie Pie och det rockiga ponnypaloozapartyt!

Berrow, G. M.

Prinsessan Celestia och sommarlovet med förhinder

Berrow, G. M.

Fluttershy och Fina fluffiga vänners marknad