Lotta Torvinen ja kuninkaallinen risteily (äänikirja)

Kymmenvuotiaan Lotta Torvisen pappa saa yllättävän kutsukirjeen Sirkus Linen risteilylle. Mukaan pakkautuu tietenkin koko Lotan perhe luksusmatkan kuvat silmissään. Tuskin alus on irronnut Turun satamasta, kun pappa jo ihastuu tax free -myymälässä lakupiippujen keskeltä löytyvään maailman vahvimpaan naiseen, Hillevi Habaan. Illan aikana Lotan ja hänen kaksoisveljensä Leevin salapoliisinvaistot heräävät erikoisten sattumusten vuoksi, ja huomaamattaan Lotta ja Leevi sotkeutuvat asioihin, joiden paljastuminen ei kaikkia ilahduta. Lotta Torvinen ja kuninkaallinen risteily jatkaa Elisa Niemisen humoristista ja jännittävää kirjasarjaa hullunkurisesta Torvisen perheestä, joka seilaa tällä kertaa Itämerellä. Kirjasarja on suunnattu eskari-ikäisille ja sitä vanhemmille.

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.