Kvarteret kärleken: Diagnos nymfoman - erotisk novell (äänikirja)

När en ung kvinna som är tidigare patient ringer doktor Alm för att boka en tid beslutar han sig för att klämma in en undersökning i sitt schema. Hon tror att hon kanske lider av nymfomani och givetvis vill doktorn göra en grundlig undersökning och sparar varken på utrustning eller engagemang ...

Desirée Coy är en pseudonym för en etablerad författarinna från Västsverige. Desirée skriver lustfylld läsning för kvinnan mitt i livet. Berättelser om vänskap, längtan, nyväckt lust, osäkerhet, förbjuden åtrå och lyckliga slut.

Kvarteret kärleken är fullt av människor som söker efter relationer och ibland hittar det på oväntade ställen.
Novellserien Kvarteret kärleken utspelar sig på 1960-talet och är insipirerade av den tidens erotiska texter.

Otrohet och choklad: 10 erotiska noveller av Desirée Coy

Olavin naapuri - eroottinen novelli