Kuollut kanoottimies heräsi eloon (äänikirja)

John Darwin, 51-vuotias englantilaismies katosi jäljettömiin kanoottiretkellä. Kaikki olettivat, että hän hukkui. Perhe ja ystävät surivat syvästi äkillisessä ja järkyttävässä onnettomuudessa menetettyä läheistään. Totuus kuitenkin on tarua ihmeellisempi: John lavasti oman kuolemansa saadakseen henkivakuutusrahat. "Sureva leski" oli hänen rikoskumppaninsa. Tämän jälkeen pariskunta eli monta vuotta kotonaan kaikessa rauhassa ennen kuin petos paljastui. Pohjolan poliisi kertoo -sarja on historiallinen teos. Kertomukset ja kokoelmat on julkaistu, kun ne kirjoitettiin, ja ne voivat joissain yksittäistapauksissa sisältää vanhentunutta tai kiistanalaista materiaalia. Mahdollisesti häiritsevä sisältö ei ole kustantajan kannanotto.

Saga Egmont 1. painos
FIN EISBN: 9788726201062