Johannes ja jouluruumis – aikuisten joulusatu (äänikirja)

Johanneksen joulu uhkaa mennä piloille, kun naapurin jytämies näyttää kuolleen ja kaikki johtolangat osoittavat Johannesta. Hersyvän hauska aikuisten joulusatu seuraa Johanneksen tonttuleikkejä, kun hän päättää jälleen kerran pukeutua joulupukin partaan ja hankkiutua ruumiista eroon – ulkona riehuvasta lumipyrystä huolimatta. "Hallikainen oli kuollut. Se makasi nyt asunnossaan, vaahtoa suupielessä ja jotain valkoista jauhetta kauluksellaan. Jauhe paljastuisi harvinaiseksi Amazonin sademetsän myrkyksi ja syyttävä sormi osoittaisi naapurin Johannesta, jolla oli sekä motiivi että raskauttava selaushistoria." Lähde mukaaan jouluiseen seikkailuun, etenkin jos joulun siirappiset tarinat eivät ole mieleesi.

Kertojan ääni 1. painos

Jouluksi kotiin, Johannes – aikuisten joulusatu

Aalho, Jukka

Johannes pelastaa joulun – aikuisten joulusatu