Jäänmurtaja Snow ja valkoinen elefantti (äänikirja)

Kevät on edennyt niin pitkälle, ettei kaikkien jäänmurtajien apua enää tarvita merellä. Jäänmurtaja Snow ystävineen on siirtynyt Operaatio Plankton -nimiseen erikoistehtävään Suomenlahden itäpuolelle. Tehtävä sujuu erinomaisesti. Siitä odotetaan menestystä, kunnes... Aurora Star huomaa tutkansa monitorissa oudon kaiun meren pohjassa ja lähettää sukeltaja Rovin tutkimaan asiaa. Rovi löytää meren pohjasta jotain merkillistä, jonka mukana on viesti. Saako Snow ystävineen viestin auki, ja miten viesti on päätynyt pohjoiseen tuhansien vuosien takaa? Jäänmurtaja Snow ja valkoinen elefantti on Snow’sta ja tämän ystävistä kertovan lastenkirjasarjan neljäs osa. Jäänmurtaja Snow -lastenkirjasarjassa koetaan jännittäviä tarinoita, jotka vievät niin lapset kuin aikuisetkin todentuntuisiin seikkailuihin talviselle merelle.

POB Production 1. painos

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda