Inte mer än fullt tack! / Lättläst (äänikirja)

Detta är en LL-bok! Dessa böcker är speciellt anpassade för läsare och lyssnare som på grund av läsovana, svårigheter med språket eller andra skäl helst inte läser eller lyssnar på vanliga böcker.

När jag var 14 år en Valborg, köpte en kompis brorsa ut en flaska Kir. Och herregud vilken befrielse! En av de lyckligaste ögonblicken i mitt liv!! Skärpet runt bröstet knäpptes upp. Så underbart! Då blev jag livrädd, jag drack ju för helvete!

Inte mer än fullt tack! är berättelsen om en farfar som super, om en pappa som super, om sonen som super.

Det är en sorglig saga om hur Spriten håller på att ta död på kärleken till den älskade, kärleken till barnen, ja på själva livet. För den som super blir lögn till sanning tills han själv en dag vågar ställa frågan: Vad är det egentligen som betyder något?

Benny Haag är skådespelaren som lämnade Dramaten för att ge sig ut och möta publiken med sin monolog av Jan Guillous Ondskan och sin egen Inte mer än fullt tack!

Ingenting är möjligt

Haag, Benny