Hitlerin elämä ja kuolema (äänikirja)

Mukaansatempaavilla puheillaan ja visioillaan Saksasta mahtavana maailmanvaltana Hitler kokosi yhteen miljoonia ihmisiä. Miten mies saattoi nousta sellaiseen suosioon? Tutustumme läheltä Hitleriin: hänen tavoitteisiinsa, päivittäisiin tapoihinsa, perhe-elämään, lemmikkeihin ja yksityistiloihin – Berghofin luksushuvilasta Alpeilla Berliinin katujen alle tunkkaiseen Führerin bunkkeriin. Karisma ja viehätysvoima olivat sanoja, joita tuttavat ja puoluetoverit käyttivät kuvaillessaan Hitleriä. Hän ei kuitenkaan epäröinyt nujertaa armotta jokaista natsismin vastustajaa ja antoi säälittä määräyksiä toisen maailmansodan joukkosurmista.

Maailman historia vie sinut henkeäsalpaavalle matkalle menneisyyteen. Nauti historian suurista tapahtumista ja palaa ajassa taaksepäin – takaisin toisen maailmansodan eturintamaan, viikinkien ryöstöretkiin ja jumalia palvovien egyptiläisten pariin. Maailman historia tarjoaa upeita artikkeleita jännittävistä ja dramaattisista menneisyyden tapahtumista.

Hitlerin elämä ja kuolema

Hitlerin viimeinen ponnistus