Herkko ja kukoistavien kukkien kysymys (äänikirja)

Helle on piinannut Hyväskylän kaupunkia monta viikkoa. Vesilaitos on huolissaan pohjaveden riittävyydestä ja kehottaa ihmisiä säästämään vettä. Tästä huolimatta Mutka-Matin asukkaiden pihat kukoistavat. Kukaan ei vaikuta huomaavan siinä mitään omituista. Ei kukaan muu paitsi Kekkerikujan omat tarkkanäköiset salapoliisit Herkko ja Martta, toisin sanoen herra Poirot ja neiti Marple. Arvoitus alkaa aueta, kun Kekkerikujalta löytyy mystinen kastelukannu ja salapoliisit alkavat selvittää sen omistajaa. Tuttuun tapaan heidän apunaan häärii puuhakas lakana, mutta tällä kertaa seikkailuun hyppää mukaan myös Martan toilaileva tyynyliina. Herkko ja kukoistavien kukkien kysymys on jatkoa Joanna Heinosen teokselle Herkko ja kadonneen ajan arvoitus, jossa nuoret salapoliisit ensimmäisen kerran lähtivät liikkeelle. Jännitystä ja huumoria pursuava kirjasarja on suunnattu alakouluikäisille.

Saga Egmont 1. painos

Herkko ja kadonneen ajan arvoitus

Heinonen, Joanna; Hedman, Ari-Matti

Herkko ja kadonneen ajan arvoitus