Lumottu huilu (äänikirja)

Haltioiden maahan on hyökännyt kammottava vihollinen, jollaista ei ole ennen nähty! Hänen suunnitelmanaan on orjuuttaa kaikki haltiat.

Kuningatar Päivänkakkaran johtama hyökkäys vihollisen leiriin on epäonnistunut pahasti, ja vihollispuolen noita on muuttanut haltiat puiksi. Päivänkakkara on menettänyt toivonsa – hän pelkää, että pyhää oksaa etsivä haltioiden retkikunta on menehtynyt.

Onko haltioiden peli menetetty? Onko heillä minkäänlaista mahdollisuutta selvitä?

"Lumottu huilu" on viimeinen osa neliosaisesta sarjasta, joka kuvaa haltioiden sotaa hirmuista kuningasta ja hänen sotajoukkojaan vastaan.

Peter Gotthardt (1946–) on tanskalainen kirjailija. Gotthardt rakasti lapsena lukemista yli kaiken. Aikuisena hän opiskeli yliopistossa kieliä ja päätyi töihin lastenkirjastoon. Nykyään hän käyttää kaiken vapaa-aikansa omien kirjojensa kirjoittamiseen.

Lumottu huilu

Lumottu huilu