Fluttershy och Fina fluffiga vänners marknad (äänikirja)

Snart är det dags för den årliga Fina fluffiga vänners marknad och för Fluttershy är det årets höjdpunkt. När hennes kanin Angel visar intresse för att delta i en av tävlingarna att valla kor och får blir Fluttershy förvånad. En liten kanin kan väl inte valla så stora djur? Fluttershy och Angel börjar ändå träna, men Fluttershy är nervös för att hon och hennes vän ska göra bort sig inför hela Ponyville under tävlingen.

När allt känns som mest hopplöst kommer alla Fluttershys vänner för att hjälpa till, så att Angel ska kunna visa sig från sin bästa sida i tävlingen.

HASBRO och loggan MY LITTLE PONY och alla tillhörande karaktärer är Hasbros varumärken och används med tillåtelse. © 2019 Hasbro. All Rights Reserved. Licensierad av HASBRO.

G. M. Berrow är en amerikansk författare, som skrivit flera av böckerna i den älskade My Little Pony-serien. Berrow har även skrivit flera avsnitt av tv-serien My Little Pony.

I My Little Pony: Friendship is Magic följer vi den nyblivna magiska prinsessan Twilight Sparkle och hennes vänner Spike, Pinkie Pie, Applejack, Rarity, Rainbow Dash och Fluttershy på deras äventyr i Equestria.

Lyra och Bon Bon och märrarna från S.M.I.L.E

Lyra och Bon Bon och märrarna från S.M.I.L.E

Berrow, G. M.

Pinkie Pie och det rockiga ponnypaloozapartyt!

Berrow, G. M.

Prinsessan Celestia och sommarlovet med förhinder

Rainbow Dash och Daring Do-dubbelutmaningen