Etusivun rikokset: Näin kovat uutiset syntyivät : Oikeustoimittajat 30 vuotta (äänikirja)

Suomen eturivin rikos- ja oikeustoimittajat kertovat ensi kertaa, miten heidän unohtumattomimmat uutisensa ovat syntyneet. Tapaukset käsittelevät kaikkein tunnetuimpia ja mielenkiintoisimpia rikoksia Anneli Auerista Jari Aarnioon ja Jakomäki-Mikkelin-räjähdyksestä tuoreisiin terrorismijuttuihin. Kirjoittajat paljastavat muun muassa miltä tuntuu tavata insestin uhri tai haastatella murhajutun silminnäkijöitä. Miten he suojaavat salaisen tietolähteen ja kuinka takaavat turvallisuutensa? Kirja on 30 vuotta täyttävän Oikeustoimittajat ry:n juhlajulkaisu. Kirjoittajina ovat Jarkko Sipilä, Mika Lahtonen, Päivi Happonen, Susanna Reinboth, Minna Passi, Sari Autio, Rami Mäkinen, Hannes Markkula, Susanna Kemppainen, Mikko Gustafsson, Harri Ekholm, Johanna Mattinen, Tiia Palmen, Janne Huuskonen, Miika Viljakainen, Tuomas Rimpiläinen, Ville Eklund ja Vera Miettinen.

Etusivun rikokset

Sipilä, Jarkko; Reinboth, Susanna

The Dark Side of Helsinki

Helsingin pimeä puoli: Rikoskävelyllä Helsingin keskustassa