Aurora: keisarinnan hovineito (äänikirja)

Aurora Karamzini on hurmaava 16-vuotias tyttö, joka on aloittamassa elämää aateliston seurapiireissä. Hän kohtaa Pietarissa ja Helsingissä aikansa vaikutusvaltaisimpia henkilöitä. Auroran elämää värittävät kuitenkin myös aivan tavalliset ongelmat kuten sisarusten sairastelu ja aviomiehen etsiminen. Teos kuvaa Auroran matkaa keisarin palatsiin hovineidiksi, vaimoksi ja lopulta yhteiskunnalliseksi vaikuttajaksi. Aurora: keisarinnan hovineito tarkastelee hyväntekijänä tunnetun seurapiirinaisen nuoruutta 1800-luvulla. Historiallinen elämäkertaromaani sijoittuu Suomen suurruhtinaskuntaan. Teos on osa Mikkasen nuorille tarkoitettua kirjasarjaa merkittävistä suomalaisista naishenkilöistä.

Enonkoski, Heinävesi, Hirvensalmi, Joroinen-Jorois, Juva, Mikkeli-S:t Michel, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Rantasalmi, Savonlinna-Nyslott, Varkaus
Lumme-kirjastot.

Ilomantsi-Ilomants, Joensuu, Juuka, Kitee, Kontiolahti, Lieksa, Liperi, Nurmes, Outokumpu, Polvijärvi, Rääkkylä, Tohmajärvi, Valtimo
Vaara-kirjastot.