Äntligen! Nu skriver jag (äänikirja)

Äntligen! Nu skriver jag. Skrivkurs i bokform för seniorer. Ja, just det – du skriver din bok. Inte vilken bok som helst, utan en bok där just du är författaren.Drömmer du om att skriva men vet inte riktigt hur du ska göra? Eller tror du att du inte kan? Men vet du - kan du läsa så kan du skriva!Det här är en skrivkurs i bokform. Den ger dig tips och förslag som hjälper dig att komma i gång och att hitta fram till just din bokidé. Bokens övningar ger dig inspiration och leder dig steg för steg framåt i arbetet med att skriva din första bok.Alla har inte en dator – om du vill kan du skriva för hand. I boken får du mer information om detta. Christina Gustavson är en etablerad författare med flera utgivna fackböcker och deckare på olika förlag.

Förvillande offer

Dold avsikt