Ahne (äänikirja)

Kun Turun Kuuvuoren kuntoportaista löytyy kuoliaaksi puukotettu nainen, Kati Bergin poliisiksi opiskeleva tytär Milla osallistuu esitutkintaan. Kati itse asuu edelleen erillään puolisostaan ja suorittaa TE-toimiston kautta tunteja palvelutalossa mukavan tuttavuuden Nallen kanssa. Palvelutaloon kätkeytyy kuitenkin salaisuuksia, jotka eivät kestä päivänvaloa. Pahuus ja sen juurisyyt mietityttävät sekä Millaa että Katia, kunnes selitys löytyy vaarallisen läheltä. Mutta kuka ratkaisisi maailmanlaajuisen ilmastokriisin, Katin omasta aviokriisistä puhumattakaan? Ahne jatkaa leppoisaa Kati Berg tutkii -dekkarisarjaa. Työttömäksi jäänyt historiantutkija Kati hurmaa omaleimaisuudellaan ja tunneälyllään, vaikka häntä painaakin huoli omasta sekä maapallon tulevaisuudesta.

Saga Egmont 1. painos

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Akaa, Hämeenkyrö-Tavastkyro, Ikaalinen-Ikalis, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala-Birkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere-Tammerfors, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat-Virdois, Ylöjärvi