60 dagar program - Väck upp din inre miljonär och lev i RIKEDOM (äänikirja)

60 dagar program - Väck upp din inre miljonär och lev i RIKEDOM
Skillnaden mellan en rik person , en person som lever i medelklassen och en som är fattig, är endas en enda sak - hur man tänker.
Alla människor som har byggt upp kapital, god hälsa och välstånd i alla områden i livet har använt sina inre förmågor, som finns i oss alla - skaparförmågan - tro - självförtroende - självinsikt - rikedom.

Oavsett ditt nutida utgångsläge, dina gamla präglingar och erfarenheter, så kan du när som helst, bara du vill, skapa rikedom och välstånd med pengar, hälsa, tid, energi, goda hållbara relationer.

Det du sår, det skördar du
Under kommande 60 dagar, kommer du med hjälp av detta program som innehåller 4 olika självhypnoser som hjälper dig att plantera in i ditt undermedvetna en värld fylld av rikedom. Du kommer att väcka upp din inre skaparkraft, där du i ditt dagliga liv kommer att börja agera, uppleva och skapa ett liv i RIKEDOM.
Allt du planterar i ditt undermedvetna - kommer att bli resultat i ditt liv. Vilket det redan i dag är, oavsett om du gillar dina resultat eller inte.
Från och med i dag - se till att skapa de resultat som du VILL ha.

Detta program har används och används av tusentals människor världen över.

Annalena Lindroos har arbetat med mindset träning sedan 1999 och är även Hypnoterapeut, NLP Master och mental tränare och har hjälp hundratusentals människor under åren.
Så låt dig vägledas genom detta 60 dagar program och förvänta dig rikedom i ditt liv.

Alla olika självhypnoserna i detta program, har olika instruktioner. Följ dem
Du kan använda dessa självhypnoser när du är vaken och rör dig, när du vilar och när du sover.

100% garanti - 60dagar program - Väck upp din inre miljonär och lev i RIKEDOM

Kontakt: info@numberoneyou.se

Bättre minne

Höj din livskvalité - Frigör inre ilska, svartsjuka och hat