13. huone (äänikirja)

Vakava loukkaantuminen pitää Annika Malmin Norjassa, oslolaisen aivospesialistin hoidossa. Lääkäri ei kuitenkaan herätä Annikassa luottamusta, päinvastoin, miehessä on jotain outoa. Lisäksi Annikaa varjostavat tatuoidut miehet. Annikan vuokraisännän, rikosylikonstaapeli Stein Storesenin tytär on vuosia tutkinut yliopistossa salaliittoteorioita, edennyt liian pitkälle ja joutuu peloissaan piiloutumaan saadessaan uhkauksia. Hänen perässään olevaa tappoporukkaa ohjailee kaikkien salaliittojen äiti, petos petoksen sisällä, kansainvälinen "13. huone". Annika Malm -trilogian päätösosa on koukuttava pohjoismainen trilleri peitellystä totuudesta, taitavasti sommitellusta harhasta, jossa fakta ja fiktio vaihtavat jatkuvasti paikkaa.

Saga Egmont 1. painos
FIN EISBN: 9788726019643