Yrityskulttuuri on kuningas: Mikä, miksi ja miten?

Kaikki alkaa yrityskulttuurista. Oikeanlainen yrityskulttuuri rakennetaan jokaisen yrityksen omista lähtökohdista; sitä ei voi kopioida. Voittavan kulttuurin rakentaminen edellyttää työntekijäymmärrystä. Sen ja yrityskuluttuurin avulla muodostetaan toivotunlainen työntekijäkokemus, joka taas johtaa toivottuun asiakaskokemukseen; näiden kokemusten rajapinnassa syntyvät organisaation todellinen brändi ja maine. Parhaimmillaan asiakaskokemus johtaa asiakasuskollisuuteen, joka lopulta määrittää yrityksen menestyksen. Kaikki lähtee organisaation ihmisistä ja kulttuurista, joka ohjaa heidän toimintaansa. Siksi kulttuuri on kuningas. Tämä helppolukuinen - ja räväkkä - kirja auttaa tämän vuosituhannen johtajia sekä ymmärtämään että johtamaan yrityksen kulttuuria.

Alma Talent 1. utgåva

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Kulttuuristrategia : rakenna yrityskulttuuri, jota työntekijät, asiakkaat ja omistajat rakastavat