Vauvan kanssa vanhemmiksi

Mikä avuksi, jos elämä vauvan syntymän jälkeen menee poskelleen: parisuhde takkuaa ja kohtuuton väsymys vie ilon? "Kielteiset tunteet kuuluvat vanhemmuuteen" on ohutta lohduttelua, kun arki vauvan kanssa uuvuttaa. Raastavimmillaan perheessä koetaan epätoivon hetkiä, jotka voivat painaa vanhempien mieltä vuosikymmentenkin jälkeen. Hannele Törrönen kirjoittaa suurella sydämellä, asiantuntemuksella ja huumorilla niin psykologina, äitinä kuin isoäitinä tästä haastavasta mutta ainutlaatuisen upeasta vaiheesta uuden elämän alkaessa. Hän ravistelee niitä käsityksiä ja tabuja, jotka estävät vanhempia pääsemästä eteenpäin kriiseissään, ja rohkaisee etsimään ratkaisuja selviytymiseen yhdessä vauvan kanssa. Tämä kirja on tarkoitettu niin vauvojen ja pikkulasten vanhemmille kuin vauvaperheen läheisille ja ammattilaisillekin.

Kirjapaja 1. utgåva

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Vauvan kanssa vanhemmiksi