Väärää yrittämistä: Kun teet kotiläksysi, rahantuloa ei voi estää

Kaikki onnettomat yritykset ovat toistensa kaltaisia, Väärää yrittämistä -kirja väittää, kääntäen Tolstoin sanonnan onnellisista ja onnettomista perheistä nurin päin. Onnettomat yritykset laiminlyövät samoja asioita ja toistavat muiden yritysten tekemiä virheitä - vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Varsinkin startup-yritykset jättävät oppimatta toisten tekemistä mokista. Väärää yrittämistä kertoo konkreettisesti ja case-esimerkkien avulla, millä tavalla yrityksen saa takuuvarmasti ajettua karille. Kun välttää näitä menettelytapoja, on suuremmat mahdollisuudet menestyä. Kim Väisänen on startup-sijoittaja ja yrittäjä, sarjaepaonnistuja, hallitusamatoori ja perheenisa. Hän on tuttu Leijonan luola -sarjasta ja palkittu muun muassa ensimmäisenä tuplavoittajana Tasavallan presidentin kansainvalistymispalkinnolla 2013 ja 2017; Vuoden bisnesenkeli 2017 sekä Entrepreneur of the Year 2012.

Alma Talent 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Taivas+helvetti

Puustinen, Terho

Taivas+Helvetti : 18 yrittäjää jotka saivat lähes kaiken +3 jotka menettivät paljon mutta selvisivät siitäkin

Puustinen, Terho; Mäkeläinen, Mika

MAISTELUNI : romminmakuinen tarina yrittäjyydestä.

Hietalahti, Olli

MAISTELUNI : romminmakuinen tarina yrittäjyydestä.

Hietalahti, Olli

Älä yritä! : tätä sinulle ei kerrota yrittämisestä

Jääskeläinen, Janne