Uuden työelämän aakkoset : kuinka saat työn, josta tykkäät

Oletko eksyksissä työssäsi? Vai onko työelämä karannut ulottumattomiin? Odotatko työssäsi vapaapäiviä vai kaipaatko vapaapäivisin työtäsi? Tässä kirjassa pureudutaan siihen, kuinka omasta työstä saa mielekkään. Jokaisella meillä pitäisi olla työpaikka, johon on kiva mennä ja jossa kokee tekevänsä merkityksellisiä asioita.

Uuden työelämän aakkoset opastaa sinut nykyajan työelämään: pätkätöihin, projekteihin, itsen johtamiseen, yrittäjyyteen, metatyöhön ja betatyöhön. Kirja ei tarjoa yhtä oikeaa vastausta kaikille, vaan se kehottaa sinua löytämään juuri oman vastauksesi.

Eero Leppänen on kouluttanut Rautasilta-yrityksessään satoja yrittäjiä, tiedottajia, media-ammattilaisia, markkinoijia ja työyhteisöjä sosiaalisen median saloihin. YLE valitsi hänet vuonna 2012 sadan suomalaisen mielenkiintoisen twiittaajan joukkoon.

Katleena Kortesuo on palkittu kouluttaja (Inforin Vuoden kouluttaja -palkinto 2010), tietokirjailija (MTL:n Kultasulka-palkinto 2012) ja arvostettu bloggaaja, joka mm. paljasti Helsingin Sanomien avustajan sortuneen kopiointiin työelämäjutussaan. Katleena on myös lavataikuuden Suomen mestari vuodelta 2013.

Docendo 1. utgåva

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski