Työpaikan pakolliset henkilöstösuunnitelmat käytännönläheisesti / Hanna Skurnik-Järvinen

Kirjassa käsitellään työnantajalle pakollista henkilöstösuunnittelua. Osa suunnitelmista koskee vain isompia - 20 tai 30 hengen - yrityksiä, mutta suurin osa lain säätämistä velvoitteista on täytettävä myös pienimmissä yrityksissä. Kirjassa käydään läpi seitsemän suunnitelmaa, joita ovat henkilöstösuunnitelma ja koulutustavoitteet, tasa-arvosuunnitelma, sähköpostiohjesääntö, työterveyshuollon toimintasuunnitelma, päihdeohjelma, työsuojelun toimintaohjelma ja henkilörekisteriseloste.

Kirjan suunnitelmat esitellään käytännönläheisesti ja havainnollisesti. Lukujen lopussa on malleja, joiden avulla jokaisen on helppo laatia omat suunnitelmansa. Kirja on hyödyllinen kaikille työpaikoilla henkilöstöasioita käsitteleville tai niistä vastaaville.

Saatavilla myös paperikirjana Helsingin kauppakamarilta, tilaa tästä!

Asikkala, Hartola, Heinola, Hollola, Kärkölä, Lahti-Lahtis, Orimattila, Padasjoki, Sysmä
Lastu-kirjastot.

Työpaikan henkilöstösuunnitelmat käytännönläheisesti

Työpaikan henkilöstösuunnitelmat