Työ, treeni & elämä - Superpomojen 24 tuntia

Ensimmäisenä salilla, viimeisenä salilla. Siinä välissä lenkille, töihin, kansainvälisiä työmatkoja, strategianeuvottelut, uuden liiketoiminnan käynnistäminen ja illaksi kotiin viettämään aikaa perheen kanssa. Toisilla johtajilla tuntuu energiaa ja aikaa riittävän. Miten he sen tekevät?

Teos pureutuu julkisuudesta tuttujen ja kovissa paikoissa olleiden energisten ja aikaansaavien johtajien arkeen ja elämään.

Keitä he ovat? Miten he käyttävät aikansa, kuinka he huolehtivat jaksamisestaan? Millaista heidän arkensa ja juhlansa on? Kiinnostavia haastatteluja sisältävä teos on täynnä draivia, tekemistä ja vinkkejä. Teoksessa haastateltuihin suomalaisiin superpomoihin lukeutuvat muun muassa Carl Haglund, Hille Korhonen ja Kimmo Valtanen.

Kirjailija Ville Kormilainen on viestinnän konsultti. Aiemmalla työurallaan hän on työskennellyt useiden maan suosituimpiin kuuluvien lehtien toimittajana tai päätoimittajana.

Kormilaisen aiempiin teoksiin kuuluvat esimerkiksi Kukaan ei puhu Fruugosta ja Saiturin markkinointikirja.

Kauppakamari 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Elämänmuutos

Kormilainen, Ville; Mäki-Petäjä, Mirva