Tulossa huomenna: Miten megatrendit muokkaavat tulevaisuuttamme

Selkeä opas maailman ja tulevaisuuden suunnasta. Miten ja missä asumme tulevaisuudessa? Miten teemme työtä? Mitä syömme tulevaisuudessa? Mihin sairastumme ja mihin kuolemme? Kuinka liikumme paikasta toiseen? Riittävätkö resurssit, kun kulutus kasvaa? Mikä uhkaa turvallisuuttamme tulevaisuudessa? Miten ilmastonmuutos vaikuttaa elämäämme? Muiden muassa näitä kysymyksiä pohditaan Tulossa huomenna -teoksessa, joka on tulevaisuudentutkija Elina Hiltusen yhdestoista kirja. Se käsittelee suuria globaaleja tulevaisuuden kysymyksiä ja sitä, miten ihmiskuntamme voi selvitä erilaisista suurista haasteista, joita on tulossa. Avainkysymyksiä ovat esimerkiksi ilmastonmuutos, luonnonvarojen riittävyys, eriarvoistumisen torjuminen, digitalisaation vyöry, tekoälyn ja robotiikan tuleminen työelämään ja ruoan riittävyys maapallon kasvavalle väestölle.

Docendo 1. utgåva

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Mitä tulevaisuuden asiakas haluaa – trendit ja ilmiöt

Mitä tulevaisuuden asiakas haluaa – trendit ja ilmiöt

Hiltunen, Elina

Teknoelämää 2035 : miten teknologia muuttaa tulevaisuuttamme?

Matkaopas tulevaisuuteen

Sinä päivänä 20X9