Tietoisesti taitava myynnin johtaja: T8-malli

Ilman myyntiä ei ole asiakkaita, ilman asiakkaita ei ole tulosta. 90 prosenttia asiakkaista haluaa ostaa arvoa, vain 10 prosenttia haluaa parhaan hinnan. Asiakkaiden arvo-odotukset ovat kasvaneet mikä edellyttää myynniltä ja myyjiltä tason nostoa. Koko myynnin johtamisen niin strategisella kuin operatiivisella tasolla on muututtava. Lisäarvoa tuottavaa myyjää ei tulevaisuudessakaan korvaa mikään algoritmi. Tulevaisuuden myynti edellyttää tietoisesti taitavaa myynnin johtamista. Tässä kirjassa esitellään T8-malli, jolla kuvataan myynnin johtamisen syy-seuraussuhdetta. T8-malli muodostuu tavoitteista, toimintaedellytyksistä, tunteesta, toiminnasta, tarjoomasta, tehtävästä, tuloksesta ja tulevaisuudesta.

Alma Talent 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Myyntitaidon käsikirja

Vuorio, Pauli