Rakkauden (r)evoluutio : parempi parisuhde vai erinomainen ero?

Maailmaan mahtuu rajattomasti rakkaustarinoita - kaikkine käänteineen. Onnellinen parisuhde ei ole pelkkä sisun voimin sinniteltävä työjuhtien taloudellinen yhteenliittymä, saati tuskien taival, joka pitäisi kulkea yhteiseen hautaan asti hinnalla millä hyvänsä.

Rakkauden (r)evoluutio keskittyy parisuhteen elinkaaren monesti vaikeimpaan vaiheeseen: päätöksentekoon risteyskohdassa. Jatkaako yhdessä, ja mitä suhteen uusi kukoistus vaatii molemmilta? Vai olisiko kummankin hyvinvoinnin kannalta parempi erota, onnistuneesti ja onnellisesti?

Kirja tarjoaa aikansa eläneiden ajatusvirusten hakkerointiin käteviä työkaluja, elämänmakuisia rakkaus- ja erotarinoita sekä mielenkiintoisia mentaaliharjoituksia. Ne avaavat parisuhteen pohdinnan tavallisia solmukohtia ja luovat tilaa uudelle.

Kati Niemi on ratkaisukeskeisen mentaaliharjoittelun sertifioitu NLP-kouluttaja ja kansainvälisen yrityksen ison organisaation johtaja. Hän jakaa ex-puolisonsa kanssa sulassa sovussa lastensa vanhemmuuden lisäksi kotinsa, mökkinsä ja ystäväpiirin.

Art House Oy 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Rakkauden (r)evoluutio : parempi parisuhde vai erinomainen ero?

Niemi, Kati

Jaksamisesta innostumiseen työssä ja elämässä

Hämäläinen, Pekka

Engaging NLP for Work