Putinin sisäpiiri: Nyky-Venäjän lyhyt historia

Valokeilassa Kremlin koko sotajoukko

Vladimir Putinin valtakausi Venäjän johdossa on kestänyt yli 15 vuotta. Yllätykset ovat seuranneet toisiaan. Millaisten taustavoimien tuella Putin hallitsee Venäjää - ja uhkaa kansainvälistä vakautta? Kuka nosti tuntemattoman KGB:n everstiluutnantin valtaan ja miksi? Venäläistoimittaja Mihail Zygarilla on ainutlaatuista sisäpiiritietoa, ja hän kertoo moniulotteisten tapahtumien ja peiteoperaatioiden todelliset taustat. Kirja sisältää hämmästyttäviä paljastuksia niin Georgian sodasta, Ukrainan kriisistä kuin Venäjän osallisuudesta Syyrian kriisiin. Nemtsovin murha, Medvedevin presidenttikausi ja monet muut käänteet selittyvät Putinin monimutkaisilla valtapeleillä. Mihail Zygar (s. 1981) on Venäjän tunnetuimpia ja arvostetuimpia toimittajia.

Tämä sähkökirja toimii ePub-formaattia tukevilla lukuohjelmilla.

Otava 2. utgåva

Ej tillgänglig.

Sota ja rangaistus : Putin, Zelenskyi ja Venäjän hyökkäys Ukrainaan

Zygar, Mihail; Karvonen, Kyösti